Een nieuwe start

Beste bezoeker van deze website,

Enkele weken voor de verkiezingen van 14 oktober heb ik het initiatief genomen om mijn website opnieuw op te starten.  Via dit kanaal  kan ik zowel  aangaande mijn kandidatuur of aandachtspunten als over mijn campagne aan geïnteresseerden meer info verstrekken.

Uiteraard mag iedereen mij ook rechtstreeks contacteren op mijn gsm of een mail sturen naar mijn mailadres om vragen te stellen, verduidelijkingen te vragen of eventuele suggesties te doen.

Brieven opstellen, folder maken, adressen bij elkaar sprokkelen, nadenken over een slogan, naar de drukker, foto’s laten maken, deelnemen aan een persconferentie en groepsfoto’s voor de algemene campagne, zijn allemaal zaken die de voorbije weken zijn gebeurd of in de volgende weken nog aan de orde zijn. Ik hoef dus niet te benadrukken dat het bijzonder druk is.

Als je me wil helpen en eventueel een affiche voor je raam hangen, geef dan gerust een seintje.

Zoals jullie weten uit het verleden sta ik niet alleen paraat voor de Beverse burgers in de aanloop naar de verkiezingen maar ben ik gedurende gans de bestuursperiode van 6 jaar voortdurend vlot bereikbaar en aanspreekbaar.

Steeds tot jullie dienst.

Hartelijk,

Roger

Gsm : 0476/89.00.36

Mailadres : roger.heirwegh@hotmail.be

Foto facebook

 

 

Plaats een reactie