Belangrijke nieuwe stap

Sedert dinsdag 16/04 ben ik, zoals voorzien, aangesteld als nieuwe voorzitter van de intercommunale Ibogem.  Deze intercommunale staat in voor het afvalbeheer in de gemeenten Beveren, Zwijndrecht en Kruibeke.

De installatievergadering verliep in een gemoedelijke sfeer. We namen afscheid van de vorige bestuursploeg en leerden de nieuwe collega’s kennen.  Enkele zijn oudgedienden die reeds een aantal jaren ervaring hebben maar het merendeel zijn, zoals ikzelf, nieuweling in de materie.

Gelet op de goede sfeer heb ik er alle vertrouwen in dat we snel een hechte bestuursploeg zullen vormen en samen met de directeur en zijn personeelsgroep dit  boeiende en bloeiende bedrijf verder zullen kunnen uitbouwen.

Deze nieuwe functie wordt ongetwijfeld een belangrijke nieuwe uitdaging waar ik me ten volle wil voor inzetten.

Het zal natuurlijk, zeker in het begin, heel wat studiewerk vergen en veel contacten met zich meebrengen.

In ieder geval zijn vragen, opmerkingen of suggesties rondom het afvalbeheer of het bedrijf Ibogem altijd welkom.  Laat het me maar weten via e-mail of gsm.

Voor vragen of reacties ook inzake deze website kunnen jullie me trouwens eveneens contacteren.

Stilaan maar zeker begint ook de nieuwe gemeenteraad zich volop op gang te trekken, wordt de partijwerking efficiënter uitgewerkt en zodoende wordt het stilaan drukker en drukker.

Er is dus meer en meer werk aan de winkel en … dat is tof !!!

Plaats een reactie